[Csaladtortenet 2] Zsúder

Irén Gonda Caputo igondac at hotmail.com
2016. Jan. 25., H, 09:51:53 CET

 Üdvözlök mindenkit!

Segítséget szeretnék kérni.
Az egyik dédnagymamám Zsúder nevű volt. Pesten szült, Pesterzsébeten házasodott és lakott majd Edelénybe költözött és szült, utána visszatért Pestrerzsébetre ahol meg is halt. Lehet, hogy őse más nevet viselt, még nem tudom. Református volt. Nyáron próbálok elmenni a BFL-be kutakodni, mert a neten nem haladok.
A MACSE családfa oldalán megnéztem a vezeték neveket de nem találok Zsúder nevet. Itt csak azok a nevek szerepelnek akiknek bent van a családfája?
Az 1895 előtti edelényi anyakönyveket csak én nem találom a neten vagy tényleg nem léteznek? A familysearch sem sokat segített.

Üdvözlettel, Irén