[Csaladtortenet 2] Zsúder

Janos Varga varga6754 at gmail.com
2016. Jan. 25., H, 10:03:55 CET

Kedves Irén!

Erős a gyanúm, hogy ez a Zsúder név valamiféle "mutáció" lehet. Javasolnám
a Zsóter/Zsótér neveket megkutatni, az a gyanúm, hogy erről a családnévről
lehet szó. Mellesleg a Zsótér név dél-kelet Magyarországon elterjedt,
egyesek szerint görög eredetű.

Üdv
János
This
email has been sent from a virus-free computer protected by Avast.
<#DDB4FAA8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>