[Csaladtortenet 2] Zsúder

Páli István oregpali at t-online.hu
2016. Jan. 25., H, 12:02:17 CET

Kedves Irén itt megtalálod az edelényi Református anyakönyvben
rögzítetteket:
https://familysearch.org/search/catalog/65040?availability=Family%20History%
20Library   ha még is rkat vallásúak voltak, akkor itt:
https://familysearch.org/search/catalog/35491?availability=Family%20History%
20Library  Üdv.: Pista