[Csaladtortenet 2] GenoPro

Marót János marot.janos at chello.hu
2016. Jan. 25., H, 14:01:14 CET

Kedves Listatársak!

Én az adataimat a GenoPro programban rögzítettem. A gépemen Windows 7.
operációs rendszer van.
Az elkészült(?) családfát szerettem volna most hétvégén az osztrák
rokonság gépére is feltenni, de meglepetten láttam, hogy mindenki gépén
Macintosch van.
A telepítés sikertelen volt - természetesen. Szeretném megkérdezni, hogy
van-e a GenoPro programnak Macintosch alatt futó ingyenes verziója is és
tudja-e valaki, hogy a Windows-os verzióval elkészült adatokat lehet-e
exportálni a Macintosch alá?
Sajnos a neten csak angol oldalakat találtam, az pedig nekem nem megy.
A megértést és a segítséget előre is köszönöm!

Üdvözlettel: Marót János