[Csaladtortenet 2] (Nagydobai) Bogdándy családfa és címer!

Bogdándy Bálint bbalint88 at vipmail.hu
2016. Jan. 27., Sze, 15:16:58 CET

 Tisztelt Hölgyem/Uram!

Segítséget szeretnék kérni, a (Nagydobai) Bogdándy családfa kutatásában, mert egyeneságon nem sikerült levezetnem. Eddig kaptam anyakönyveket Margittáról, és lehetséges, hogy többet is küldenek majd, megvan a családi címer, és egyéb dokumentumokat találtam a levéltárban is. Segítséget szeretnék kérni, hova küldhetem Önöknek a dokumentumokat, mert túl nagynak találta a fájlokat. Ami lemaradt belőlük, hogy dédnagyapám felesége Moldoványi Matild volt, Máramaros-szigetén született.

 Köszönettel:

Bogdándy Bálint