[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2016. Júl. 10., V, 02:34:33 CEST

Kedves Ákos!

A név szerintem:  Cathar(ina) Szamits.  Csak a második  oszlop lehet a házasodók kora, mivel az elso oszlopban a számok között szerepel pl. 2 és 114 is, ami mint házasulók kora értelmetlen.  Az elso oszlopban lévo számok valóban utalhatnak a lakhelyükre, pl. az 1869-es népszámlálásnál is egy-egy szám van a lakhelyhez rendelve, ami nem szükségszeruen az utcában a ház sorszáma, hanem egy kód a lakhelyre, amit persze meg kell tudni fejteni, illetve a felmérést készítok ismerték a kódrendszert, viszont idegenek elott nem fedték fel az illeto pontos címét.