[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2016. Júl. 13., Sze, 07:46:50 CEST

Kedves Lajos!

A kiadványok létezéséről - más helyeken kívül - a macsa.hu oldala is
tudósít.

http://www.macse.hu/society/csaladkonyvlist.php?ud=Apatin

Hogy valójában hol lehet megszerezni őket, ezt nem tudom.
A kiadónál érdemes érdeklődni, hátha van még eladatlan példányuk (erre
aligha van esély, de egy próbát megér)
a német családkutatók lev.listáján érdemes érdeklődni, hátha akad eladó
példány., vagy legalább belenéznek a könyvtulajdonosok a keresett adatokért
a sajátjukba.
Vagy meg kell nézni az Akuff könyvtárban, jó eséllyel nekik megvan
(egyébként is érdemes tudni, hogy az Akuff könyvtárban nagyon hasznos, és
sokszor máshonnan beszerezhetetlen kiadványok segítik a kutatókat!)

A Magyarországi Németek Házában is van egy könyvtár, esetleg a pécsi Lenau
házban is érdemes érdeklődni.

És szerintem ezen a listán is van olyan társunk, akinek meg lehet, rá kell
kérdezni...

üdv:
gy.