[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2016. Júl. 13., Sze, 22:26:50 CEST

Kedves Ákos!
Mivel Kalocsán és a Lángliliom utcában csak a délvidéki anyakönyvi
másodpéldányok vannak, az 1826. előttiek csak a mai szerbiai levéltárakban
vannak meg. Néhány évvel ezelőtt voltam Zomborban, ott a levéltárban
lehetett kutatni az 1826. előtti anyakönyveket is. Akkor egy nagyon kedves
magyar levéltáros is volt ott.

Üdv: Littomericzkyné Kati