[Csaladtortenet 2] Levél.

Szabolcs Nagy darthsabious at gmail.com
2016. Júl. 15., P, 13:54:29 CEST

Kedves Krisztián,
véletlenül van két gyászjelentés a gyűjteményemben, melyen a földesi
Nagy-család érintőlegesen szerepel, mint rokon. Ezeket mellékeltem. Igaz,
hogy a gyászjelentésen így írják: földesi Nagy, de sztem ez ugyanaz a
család.
Üdvözlettel:
Nagy Szabolcs

2016. július 13. 22:14 Földesi-Nagy Krisztián írta, <