[Csaladtortenet 2] Borsi család

Kenyeres Györgyi gyorgyi.kenyeres at freemail.hu
2016. Júl. 16., Szo, 20:59:17 CEST

Kedves Listatagok! Két éve elakadtam férjem családjának kutatásában, mert a kutatást sajnos Erdély területén kellene folytatni.Néhai apósom testvérei meglehetősen idősek és betegesek, szeretnék nekik minél előbb valami információt megtalálni, mert izgatottak lettek, hogy megtudhatnak valamit őseikről.Kérlek Titeket, ha bármiben tudtok, segítsetek nekem. A házaspár Borsi Imre és Király Demjén Zsuzsanna. 1800-as évek végén, 1900-as évek elején Margitta és Bodonos településen születtek gyermekeik. Majd a család áttelepült Gyöngyösre. Gyöngyös anyakönyveit átnéztem, gyermekeikre vonatkozó halálesetet, esküvőt találtam.Gyermekeik saját családdal éltek Nagybátonyban, Egercsehiben, Tokodon. Halálesetüket megtaláltam.Állítólag élt egy lányuk Gyöngyösön és egy fiuk Ózd mellett, Farkaslyukban, de ezeket a szálakat még nem sikerült felkutatni.Állítólag  Király Demjén Zsuzsanna elméje - egy családi tragédia után - megzavarodott, és 40-50es években Lipótmezőn hunyt el. Próbáltam megtudni, mely kerülethez tartozott a kórház, de nem sikerült teljes bizonyossággal. Talán a II. vagy a XII. kerületnél kereshetném a halotti bejegyzését? Minden segítséget köszönök! Kenyeres Györgyi