[Csaladtortenet 2] Régi fotók családtörténettel kiszínezve

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2016. Júl. 17., V, 11:36:45 CEST

Kedves Erzsébet és Kutatótársak !
Budán, a Vizivárosban működött egy Szerdahelyi nevű fényképész, egy családi
fényképem tanúsága szerint kb. 1880 körül
http://library.hungaricana.hu/hu/view/BPLAKCIMJEGYZEK_01_1880-1881/?pg=288&layout=s&query=SZO%3D(szerdahelyi),
lehet, hogy később is. Nem tudom, hogy rokonságban állt-e a színésszel
(albumában nem látok az azonos vez. nevű fotóstól képeket).
Üdv.: P. Á.