[Csaladtortenet 2] Kaszap Gáborné

Kis József kis.jozsef at gmail.com
2016. Júl. 24., V, 13:21:31 CEST

Kedves Mindenki!

Az Ancestry.com-on található egy fénykép Újlaky Csabáról (1936-2003) és
Kaszap Gábornéról (1933-1971 /Mária Terézia Katalin Szmetana geb. Újlaky
gesch. Kaszap/). Sajnos nem vagyok itt regisztrálva. Ha valakinek van oda
belépési lehetősége, arra kérném, hogy mentsen le róluk fényképet, illetve
ha meg lehetne nézni, hogy ki töltötte fel oda az adatokat, akkor a
feltöltő elérhetőségének (név, email) is nagyon örülnék.

Ha bárki tudna segíteni, nagyon sokat számítana nekem.

Előre is köszönöm.

Üdv.
Kis József