[Csaladtortenet 2] Kiolvasás + kérdés (katonai anyakönyvek)

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2016. Júl. 25., H, 15:50:35 CEST

Kedves tagok.
Bocsánat, ha sokszor kérdezősködöm itt a levelezőlistán....
Segítenétek ismét? :)

Nem tudom kiolvasni pár szavát Ferdinánd házassági bejegyzésének.Schaffarsch Ferdinandus  az rendben.   Van egy Josephus is (apa). Illetve az anyuka vezetékneve nem teljesen egyértelmű.Stehlik volt egy halottiban, itt viszont én Strehlich nek olvasom, de lehet Stechlich is.
http://indafoto.hu/elar/csaladfa_2

Egy fórumon kaptam egy ötletet - mivel a Levéltárban és Fs-en sem találom Ferdinánd születésijét - , hogy mivel katona volt az apuka, lehet hogy az apuka katonai csapatánál lenne a születési anyakönyve?  Én úgy tudom, hogy ott a halotti anyakönyvek vannak (?). Erről mi a véleményetek?Minden fellelhető helyen azt találom, hogy Pesthinum ban született, ettől függetlenül lehet, hogy bevándoroltak és nem itt születt? (A testvére ugyanez - szintén nem találom)Az pl elképzelhető, hogy az 1837-es születési anyakönyvek nincsenek teljesen indexálva az FS-en?

Köszönöm szépen ismét a segítséget.
Péter