[Csaladtortenet 2] Kiolvasás + kérdés (katonai anyakönyvek)

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2016. Júl. 25., H, 19:40:15 CEST

Kedves Érdekeltek !
Felső Víziváros (Batthyány tér- Szt. Anna plébánia) anyakönyvei egy része
dunai árvizek következtében nagyon károsodott. Érintésre porladnak, ezért
elzárva tartják, annak idején a mormonok se fotózhatták le. Ilyenek pl. az
1750- 60-as évek keresztelési anyakönyvei. Restaurálásukat jó lenne
elvégeztetni. Talán az Országos Levéltár restauráló műhelye tudná
fotózható, vagy digitalizálható állapotba hozni. Ugyanakkor a feljebb
említett évjáratok indexei megvannak a plébánián, jó állapotban, de ezekről
nem készült annak idején felvétel, valószínűleg most sincs az Orsz.
Levéltárban másolat. Kb. 20 éve nagy nehezen engedték a plébánián kutatni
ezen indexeket részemre.
Üdv.: P.Á.