[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: [MACSE: 13962] Családfa küldés

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2016. Jún. 1., Sze, 11:22:57 CEST

Ez csak azt jelenti, hogy még élő személyek adatait csak hozzájárulással
kezelheti a MACSE,
hacsak ezek az adatok nem kerültek nyilvánosságra az adott személy
akaratából.

Az azért érdekelne, ha 2 hónapig tárgyaltatok erről, miért került be
mégis a Családfa program "szabályzatába" hogy
/"A jelenleg érvényben lévő törvények szerint a //*30*//éven belüli
elhalálozottak, a //*75*//éven belül házasultak ill. a //*100*//éven //
//belül születettek adatait //*nem tesszük közzé*//. A program ezeket
nem jeleníti meg."

/Talán azért választják a kutatók a MyHeritage-t a MACSE helyett !/
/Nem kioktatásra van szüksége a tagoknak arról, hogy miért jó az, ami
nekik nem tetszik, hanem olyan szolgáltatást kell
nyújtanunk, ami anélkül tetszik nekik, hogy a nemzeti önérzetükre
apellálnánk !/

Beszeda Laci
/