[Csaladtortenet 2] Bp-i anyakönyvek + kutatás

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2016. Jún. 6., H, 15:45:52 CEST

Igen rosszul fogalmaztam.Az egyházi anyakönyvekre gondoltam illetve azon belül is a pesti oldal.....

Kedves Péter, akkoriban még egyházi anyakönyvek voltak és nem volt Budapest,
csak Pest és Buda és Óbuda.
üdv. Hirschler András

Sziasztok ismét :)
Most két kérdésem lenne.1. Egész véletlenül nincs valakinek a számítógépe
bugyraiban elmélyesztve  Bp-i anyakönyvi másolatok az 1800-as évek első
feléből? :)Vagy ez nagyon naív kérdés?
2. Vállal valaki karitatív vagy pénzért cserébe keresést a levéltárban? Én
nem boldogulok egyelőre az egyik ősömmel viszont nincs túl sok időm amit a
Lángliliomban tudok tölteni....

Üdv: Péter