[Csaladtortenet 2] Bp-i anyakönyvek + kutatás

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2016. Jún. 6., H, 21:40:29 CEST

Kedves Ili
Nem akartam részleteket leírni, mert talán illetlenség, de miért ne? :)
Schaffarsch Ferdinandus az ükapám. Neki keresem a születési kivonatát vagy a házasságiját.Van egy ötletem Ferdinand szüleire - Schaffarz József  - Stehlik Franciska, de ez csak egy ötlet egyéb infók alapján.Ferdinand halottija megvan 1891-ben halt meg 55 évesen Józsevárosban és elvileg ott is született.Felesége Szankovits Magdolna volt (szül 1845). A viola u 8-ban laktakElső gyerekük 1866.12.09-én született. Összesen 5 gyerek volt mind Józsefváros és Ferencváros kereszteléssel.Nem vagyok tisztában, mennyi plébánia vagy templom volt akkoriban arrafelé.....
Üdvözlettel: Péter

Kedves Péter!
Kicsit bonyolult a keresés. Melyik egyház anyakönyve? Hol lakhatott? Kb mikor?
 Én is kerestem a felmenőimet Terézvárosban és a Vízivárosban. Nagyon nehezen találtam adatokat. Még mindig hiányzik adat, pedig a dátumokat elég jól betippeltem. Igaz nekem az 1800-as évek második feléből kellettek.
Hátha valaki elvállalja, de egy kicsit több adatot írj hozzá.
Üdv: Ili