[Csaladtortenet 2] Kedves levlistatag.Ilyt még nem hallottam,hogí református evangélista. Az eltérés igen csekély,de mégis az evangelista nem reformátusnak mondja magát. (én igen)

DD drsoltne at gmail.com
2016. Jún. 24., P, 13:45:19 CEST

Kissé zavaros számomra a magyarázkodása itt valakinek,akarattal nem folyok
bele.nagyanyám református volt mégis igazhívő gyakorlatot élt és mégis
reformátusnak mondta magát....és a kettő nem ua..Két évig áthallgattam az
egyetemen  görög filozófiáról az 5 nagy világvallás hallgatására.A Páli
levelekből írtam dolgozatom. ...,de sehol nem találkoztam ilyen
elnevezésekkel,(rosszul fordított ,latinról-magyarra ) neveket.Az is
igaz..ma már nagyon nehéz szétválasztani a vallásokat,mert  ha jól
meggondolom,egy tőről fakad mindegyik.Bocsánat,órákat tudnék róla
beszélni.,de nem teszem.
Üdv
Rozmaring