[Csaladtortenet 2] VPKL Abony

Szűcs László Szucs.Laszlo at posta.hu
2016. Már. 4., P, 14:33:01 CET

Tisztelt Lista!

Örömmel olvastam a váci levéltár elektronikus kutatásának a lehetőségét.
Eddig erről nem tudtam, mivel Ceglédet kutatom bele is vetném magam a részletes kutatásba és mind ezt otthonról, már alig várom.
Viszont azért érdekelnének a tapasztalataitok, milyen a kutatathatósága az anyagnak?
Gyorsaság és felhasználói szempontból főleg.
Cegléd esetében több száz képet szeretnék megnézni, vagyis kellene megnéznem!

Szűcs László
e-mail: .. szucslaci970 at gmail.com
e-mail: .. szucs.laszlo at posta.hu
 http://szucs-csalad.hupont.hu/
Kutatott nevek: Szűcs, Bálint, Mészáros, Détári, Thanhoffer, Paprika, Vittek, Bihari, Kardos, Vinke, Krizsán, Zakar, Magyar, Lovas, Bencze, Bivalyi, Darányi, Budai, Kenéz, Tar, Oldal, Jámbor, Takács, Nyalábos, Szunyog, Pataki, Kandorf,
Kutatott hely: Cegléd és környéke, Nyitra vármegyei Verbóc, Vas és Sopron vármegye, Sóly.

Message: 2