[Csaladtortenet 2] Bonyhád családkönyv

Tunde Gyurko gyurkot at gmail.com
2016. Már. 4., P, 21:31:57 CET

Sziasztok!

Én ettől függetlenül örülök, hogy felkerült a MACSE oldalára:
- nem mindenki tud németül, így nem kezdek németül keresni. Lehet, hogy  a
MACSE tagok között sokan tudnak németül, lehet, hogy a legjobban ismert
nyelv itt, de a nemzetközi statisztika szerint a legtöbbet tanult idegen
nyelv az angol, illetve a neten fennlévő oldalak több mint fele angol
nyelvű, így én is óhatatlanul az angol nyelvűek között kezdek keresni
- jó, ha magyar oldalon is fenn van

Üdv. Gyurkó Tünde