[Csaladtortenet 2] Bonyhád családkönyv

Amrein Ilona amrein.ilona at freemail.hu
2016. Már. 4., P, 23:12:36 CET

Sziasztok!

Ha magyarországi német települést kutatunk, akkor célszerű a német oldalakon körülnézni. Sokkal nagyobb a hagyománya a családfakutatásnak, mint Magyarországon, a kitelepítettek, kivándoroltak egyesülete már több, mint 40 éves. (AKdFF) Rengeteg könyvet publikáltak, különösen bánáti településekről, de akadnak falvak a Bácskából és Magyarország egyéb, némek lakta vidékeiről is. Némelyek online is megtalálhatók. Az általam belinkelt oldal a legjobban összegyűjtött, ha nem is teljes körű.

Üdv
Ilona