[Csaladtortenet 2] Bonyhád családkönyv

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2016. Már. 5., Szo, 08:12:10 CET

S nem mellesleg jó tudni, hogy a macse igyekszik azon (történelmi
magyarországi)  településeket listába venni, amelynek már elkészült, vagy
jelenleg készül települési családkönyve. - nevezzék akárhogy is.

http://www.macse.hu/society/csaladkonyv.php

Valóban, ezen kiadványok közül  (jól magyarázható okok miatt)  a német
nyelvűek túlsúlyban vannak, de a kiadványtípus bizonyos algoritmus szerint
készül, így akadozó vagy teljesen hiányzó német nyelvtudás mellet is jól
használhatóak.

Mindenkit bíztatok, hogy egyet hozzon létre maga is: jó móka!

üdv:
gy.