[Csaladtortenet 2] Windows 10

Nagyé Szlovák Teréz nagyneszlovakterez at t-online.hu
2016. Már. 10., Cs, 13:15:43 CET

Kedves segíteni tudók!
Ma reggel a számítógépem – miközben nem ültem éppen a gépnél – önállósította magát, és letöltötte az általam eddig mindannyiszor visszautasított Windows 10-et. Hogy egészében milyen, azt még nem tapasztaltam ki, de nagyon megnehezítette a filmek kezelését. Eddig megfelelő fix  méretre be tudtam úgy állítani, hogy közben a filmkockák számai is látszottak,most ez nem megy. Pedig az  indexelésnél –és az ellenőrzésnél  is fontos a helyes kockaszám  rögzítése. Alaphelyzetben  nehezen olvasható az anyakönyvi oldal, homályos is, nagyítani lehet ugyan de a továbblépés előtt eredeti méretre kell kicsinyíteni. Kérdés, hogy egyáltalán tudok-e így tovább dolgozni.
Ha valakinek van tapasztalata, kérem ossza meg velem. Teréz