[Csaladtortenet 2] Ki kicsoda ?

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2016. Május. 3., K, 12:35:10 CEST

Kedves Márta!

Az én olvasatom (bőven van ok vitatni)

Die 20 Julii baptisavi puellam natam minori (?) Konetagh Mihály et
conjuge sua filia László István Katalin cum ...  nomen Margaritha.
Patrini fuerunt Márton Petr  ...ejus consors filia Benedek János
Borbara

Július 20-án megkereszteltem a született lányát... Konetagh Mihálynak
és feleségének, Katalinnak, aki László István (vagy fordítva, csak az
ökör konzekvens) lánya Margit névre. Keresztszülők Petr Márton és
felesége, Benedek János lánya Borbála.

Üdvözlettel
Lajos