[Csaladtortenet 2] ki kinek a fia Balajthyéknál

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2016. Május. 9., H, 22:48:32 CEST

Kedves Lista!

Nemrég voltam az egri levéltárban és a egri káptalani levéltárban találtam ezt az iratot, ami bár többnyire magyarul van nem értem.
Balajthy Benedek János és Gergely fordult a levéltárhoz Antal családdal kapcsolatosan, de felmenőik kik voltak.
Azt sem látom hol éltek? Egerben?
Kérlek benneteket bogozzátok ki nekem, mert nem értem. Jánosok és Benedekek "tömkelegében"........

Köszönettel:

Benke Zoli

Egyébként javaslom mindenkinek, mert az iratok kutatásához van névindex. Balajthy családhoz pl 56 db irat van.
Mellélelem a névjegyzéket, az első sor alapján kértem ki az iratot.