[Csaladtortenet 2] ki kinek a fia Balajthyéknál

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2016. Május. 10., K, 09:35:07 CEST

Háát, érdekes feladvány :) Az én olvasatomban (pár helyen nem tudom kivenni) az alábbi:
"Mi Balajthy Benedik néhai Istenben boldogult János ki fia vala ugyan Benediknek fia; és Balajthy János ugyan Jánostűl annak attyátül meg meg? Jánostűl kinek attya Benedik vala szármatot. Vallyuk az Tttes Káptalon előtt, hogy meg nevezet eleinknek alóenatióját? , mellyet még  en? (Anno) 1685 Július 16-án tettenek, és azon teher reánk származot ezen már egyszer Kedves Attyánkfia Balajthy Pál s ettül származot en? és Balajthy Gergely bé mutatott és authhenticé ki adot, s tartozo  kigyen? celebrálo örökös fassionalo tenora szerint minden cfzékelyében s részeiben ratifikályuk, approbaljuk és hellybe hágyuk s jelen tett eleinknek köteleségét ezen süpilvar? való örökös válasunkkal megerősétyük. Eger 1753 december 23."
Tán más sikeresebb lesz.
A leszármazás:
Benedek fia János
János fiai: II.Benedek és II. János
II. János fia III. János
valamint fentiek rokona Balajthy Pál fia Gergely

Üdv,
Gazsi