[Csaladtortenet 2] Fwd: fordítás

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2016. Május. 10., K, 09:58:06 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Erzsi Kovácsné <keresone at gmail.com>
Dátum: 2016. április 19. 9:03
Tárgy: fordítás
Címzett: Családtörténeti levlista <csaladtortenet at levlista.theka.hu>

 ​

Kedves Kutatótársak!

​Egyszer már (04.19.) elküldtem ezt a levelemet a listára, de nem kaptam rá
választ. Most újra kérem, hogy segítsetek, amit előre is köszönök: Kovácsné
Erzsi​

Az alábbi képen van egy keresztbe tett lap házassági anyakönyvi igazolás(?)
lehet. Josephus Dedinszky és Anna Maria Medveczky Benko házasságkötéséről.
Érdekes módon nincs pontos dátum, mert 1847. januárjában vagy februárjában
kötötték - ha jól értelmezem. Viszont  a lap végén keresztbe írva van egy
szöveg 1902. dec. 12. 4523. számra hivatkozik.
Ennek fordításához kérek segítséget, amit előre is köszönök.

Üdvözlettel: Kovácsné Erzsi