[Csaladtortenet 2] Keresés

Irén Gonda Caputo igondac at hotmail.com
2016. Május. 12., Cs, 20:26:27 CEST

Kedves lista társak!

Köszönöm a segítséget! Az első kipipálva!
Találtam hasznos információkat az esküvői bejegyzésben.

A harmadikkal kapcsolatban sajnos sem a HIM sem a bécsi levéltárnak nincs anyaga. Próbáltam a lakhely szerinti illetékes levéltárakar de mindegyik a HIM felé irányított. Tényleg létezik, hogy aki 1900 előtt született arról semmilyen  információ nem maradt vissza?

Üdv, Irén

Érdeklődöm, hogy az 1911-es pestszentlőrinci házassági anyakönyvet hol tudnám megnézni, abból is június 11-e érdekel. Gonda Veronika és Milicsovics Tamás házassága. Tanúk, utolsó bejegyzés és Tamásról az info.

Nagymamám Egerben járt iskolába szülésznőnek tanult, de mivel a falujában megijesztették, ezért nem vizsgázott le belőle. Vajon hol találok iskolai értesítőt?

Dédnagyapám a mai ukrán területen volt katona az első VH-ban, de sehol nincs róla info. Ami megmaradt az egy fotó. A fényképész Czernowitz-ben valamikor 1912-18 között készítette, mert ekkor volt neki ez a müterme. Nagyapám közepén.