[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi kivonat

Matuska Judit judit.matuska at chello.hu
2016. Május. 12., Cs, 09:45:02 CEST

Kedves Lista társak!

Nagyapámnak és 2 testvérének a konfirmációja a Deák téri templomban volt.
Születési anyakönyvi kivonatokat azonban nem találok sehol.  Mivel a család
Liptovsky Mikulásból jött Budapestre, így felmerült a kinti születés.  Pár
éve voltam a Thurzó kastélyban levő levéltárban (Nagybiccse), de ott sem
találtam semmit.  Mivel dédszüleim a Dorottya utcában laktak annak idején,
kérlek segítsetek hogy hol kereshetném még az ő születési anyakönyvi
kivonatait.

Előre is köszönök bármilyen  támpontot, segítséget.

Judit