[Csaladtortenet 2] ikerkutatás

Tunde Gyurko gyurkot at gmail.com
2016. Május. 14., Szo, 09:29:23 CEST

Sziasztok!

Én nem rendelkezem ilyen teljes listával. ( Az én általam kutatott terület
(Balmazújváros) meghaladja egy nyomtatott családkönyv mennyiségi kereteit,
de én is figyelem az ikreket. ( a nagymamám kétszer szült ikreket, illetve
van egy házaspárom, akiknek 4 ikergyermeke volt). Érdekes az ilyen munkák
eredményét olvasni. Gratula a gyűjtőknek és feldolgozóknak.

Gyurkó Tünde