[Csaladtortenet 2] ikerkutatás

Ilona Ari ariilona at gmail.com
2016. Május. 14., Szo, 10:28:20 CEST

Kedves Gyuri!

Persze, hogy érdemes volt! A családtörténet kutatással foglalkozók egyre
nagyobb tábora hatalmas pozitív energiát képvisel. Hasznos
kezdeményezésekhez érdemes igénybe venni. Ha segítünk másoknak is, az
biztosan javít a társadalmi elismertségünkön, és támogatottságunkon. Magam
azt tudom tenni, hogy terjesztem a magam köreiben, így a szolnoki (éppen
jövő hét pénteken lesz a következő összejövetelünk) és a mezőtúri
családkutató csapatnál.

Magam is gondolkodom, egy hasonló felhívásban a névpont.hu
<http://xn--nvpont-bva.hu> oldal segítésével kapcsolatban. De még előtte
egyeztetnem és pontosítanom kell a hozzám fordult szerzővel.

Üdv.: A.I.