[Csaladtortenet 2] Deménd - házasság

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2016. Május. 18., Sze, 13:43:03 CEST

Kedves Kutatók!

Kérném a segítségeteket, hogy Joannes Fülep (Újszász 1830.04.15.) - Rosalia Nagy (Deménd 1833.11.29.) (házasság: Deménd 1851.11.19.) szüleiknek lakhelye, tartózkodási helye megállapítható-e a házassági akv-ben? Nem tudom, valakinek van-e hozzáférése, rálátása, hogy ezt valahol meg tudná nekem nézni?

Joannes Fülep szülei: Filep Joannes (Fülöp) - Catarina Bartus
Rosalia Nagy szülei: Joannes Nagy - Elisabeth Lakó

A szülők, Filep Joannes - Catarina Bartus házasságát keresném.

Köszönöm előre Mindenki segítségét,
Borsosné Magdi.