[Csaladtortenet 2] jegyző

Honyecz Anna honyecza at freemail.hu
2016. Május. 19., Cs, 12:46:25 CEST

Tisztelt MACSE tagok! Segítségetekre lenne szükségem. Anyakönyvvezetőnek  és jegyzőnek milyen végzettséggel kellett rendelkezni és hol képezték őket 1920-1940 között? Amennyiben jól tudom a fenti időszakban a főszolgabíró írta ki az állás pályázatot és a helyi képviselő testület döntött.A döntés és a kinevezés hol jelenhetett meg? Esetleg közlönyben, újságban ? Pest melletti  kis települések jegyzői után nyomozok. A Pest megyei levéltárat megkerestem kérdésemmel,de nem tudtak válaszolni. Bízom a tudásotokban, tapasztalatokban és segítségnyújtásotokban.Előre is köszönettel.Anna