[Csaladtortenet 2] Családfa küldés

Matuska Judit judit.matuska at chello.hu
2016. Május. 30., H, 14:55:10 CEST

Kedves Ildikó,

érdeklődéssel olvastam üzenetedet. Azért írok, mert bár sok szempontból
egyet értek a leírtakkal, van még valami amit hozzátennék. Én kb. 1 éve
valamilyen felhívás kapcsán elküldtem az én családfámat (MyHeritage), de nem
fogadták el. A lentieket olvasva valószínűleg azért, mert nem adtam
tájékoztatást, hogy honnan származnak az információim:

1. Apai nagymamám által megőrzött fényképek és a hozzájuk kapcsolódó adatok.
2. Édesapám halála után megtalált anyakönyvek és egyéb adatok.
3. Internet-Google
4. Geni
5. Távoli, de még élő rokonok, akiket szintén a Family Search és a
MyHeritage segítségével (Halécius Judit, Péter Vály, Juraj Borszék) találtam
meg.
6. Dr. Bakay Mária (Comáromy család)

Most ennyi jut eszembe.  Természetesen ma már, közel 6000 fő esetében nem
tudom pontosan melyik adatot hol találtam. Sajnos nem tudtam, hogy ezekre az
információkra is szükség van, nem kérte senki.

Ma már nem vagyok hivatalos MACSE tag, de érdekel a sorsa, ezért kérem a
segítséget, hogy a fenti információk mellett kinek küldhetem el újra a
családfámat.

Előre is köszönöm a támogatást.
Judit