[Csaladtortenet 2] [MACSE: 14375] ÉV KUTATÓHELYE DÍJ

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2016. Nov. 25., P, 16:44:47 CET

Kedves Jóska!

Ellentmondást vélek felfedezni a 4 nappal ezelőtti leveleddel:

"Többen írták, hogy nem járnak hagyományos kutatóhelyekre, idén nem
voltak sehol, nekik azt mondanám, hogy akkor csináljanak egy
szimpátia-szavazást arra a helyre, ahol korábban voltak. Interneten
pedig biztosan mindenki kutatott, ez a 3. kategóriánk!"

Üdvözlettel
Lajos