[Csaladtortenet 2] [MACSE: 14375] ÉV KUTATÓHELYE DÍJ

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2016. Nov. 25., P, 20:33:19 CET

Én nem látok ellentmondást a két levelem között. Az egyikben arról írok,
hogy lezárult a javaslattételi időszak, már csak az általunk feltett
helyekre lehet szavazni, a másikban pedig arról, hogy ezekre viszont
nyugodtan szavazhat bárki akkor is, ha idén mondjuk nem is járt ott, hiszen
ezt amúgy sem tudnánk kontrollálni. Kedves Lajos! Hol van itt az
ellentmondás szerinted?!
NJ