[Csaladtortenet 2] Nemesi előnév kutatása

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2016. Okt. 10., H, 12:42:56 CEST

Kedves László!
Feltehetően nem "hivatalos" (adományozott) előnév lehetett, hanem a származási helyre utaló előnév.
l.: Vajda András (Fehér m.) tatrangi lakos n.l. c.i. Bécs 1715 jul. 9. VI. 109. (nemeslevél, címerleírással) [Illésy: Kir. Könyvek]
1561-ben Vajda György tatrangi bíró volt. [ Orbán Balázs: A Székelyföld leírása ]
Üdv,
Gazsi