[Csaladtortenet 2] Badó Zoltánné keresése

Bíró Márta mobima1 at gmail.com
2016. Okt. 10., H, 21:44:56 CEST

Kedves Listatársak

Az egyik ágam kutatásában elakadtam és mivel az anyakönyvi korlátok miatt
ez az út nem járható, talán valaki találkozik majd ezekkel a nevekkel. A
keresett Simó családot megtaláltam a geni.com-on is – csak ott a feleség
családját kutatják. Felvettem a családfa kezelőjével a kapcsolatot, de
segíteni nem tudott.  Akit keresnék BADÓ ZOLTÁNNÉ sz. Simó ? keresztnevét
nem tudom. ( és sajnos egyéb adatát sem.)  Apja: dr. Simó Béla
vegyészmérnök (sz:1897 + 1995), anyja: Luxemburger Irén (1904-1974). A
szülők 1930-ban kötöttek házasságot. (ekkor lakcímük: Bp.I. Virányos út).
dr. Simó Béla halálakor a lakcím Bp.XII. Bürök u volt. A lány vszínű 1931
után születhetett. A neten találtam egy dr. Badó Zoltán orvos,
férjjelöltet, de minden adat nélkül.

Megtaláltam a család sírját a Farkasréti temetőben, ahol Simó Béla és
Luxemburger Irén mellett ugyanabban a sírban van Preiszner Miklós is
(+1988), aki a geni.com szerint szintén valamilyen családtag. A lány – ha
már nem él – nem itt lett eltemetve.  Kerestem az Arcanum és Hungaricana
adatai között is.

Ha valaki esetleg találkozik a Badó Zoltán vagy Zoltánné névvel, az talán
segítene, vagy valami ötlet, hogy merre induljak tovább.

B.Márta