[Csaladtortenet 2] [MACSE: 14232] Hanvay, hubai Hubay családok és rokonságuk

Sarolta Pater pater.sarolta at gmail.com
2016. Okt. 12., Sze, 10:59:07 CEST

Egy másik Huber,
Huber Gyula rk. apátplébános (Zalaegerszeg 1861.09.07-Barcs 1943.08.17)
Barcson szolgált hosszú időn át.  Nagyszerű hegedűs és sikeres nótaszerző
volt. (Ezer feletti nótát szerzett, többek között Blaha Lujzának is). Anyai
nagyszüleim családjával jó barátságban volt Barcson. Apja, Huber Alajos
Zalaegerszegen volt órás és ékszerész.
Üdv: Sarolta