[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2016. Okt. 17., H, 05:23:07 CEST

Kedves Listatársak!

Családfám egyik ágán elakadtam.  Leírom, amit tudok róla, hátha valaki tud segíteni.

Egy házaspárról van szó, az o adataik érdekelnének, és az o felmenoik.

Tisztelendo Láczai (Szabó) János,

református lelkész Szatmárökörítón 1798. május 3, 6. - 1803. április 18,

református prédikátor Czégényben         1803. április 26. - 1808. április 20. (haláláig).

Ökörítóra érkezésekor azt írta az anyakönyvbe, hogy Sz. németibol jött.

Sárospatakon 1773. február 13-án született egy gyermek ilyen néven (Az apa nevét ebben a pillanatban éppen nem találom.), csak az a gond, hogy akkoriban a gyermekek nevét nem írták be a halottiba, hanem csak azt hogy melyik apának

      halt meg akkor kisfia, és  az adott apának úgy néz ki, hogy a szóba jöheto mindkét kisfia meghalt.

Imre Susánna (Zsuzsánna)

1822. március 24-én még gyereke született Czégényben.

Valószínu halottija:  1848. július 21 (T:  23)  öz Láczai Jánosné asszony, 68 év, öregség, Sárospatak

Ezen kívül még találtam egy utalást egy perre,melyrol leírom, amit tudok (Sajnos, nem áll módomban még egy jó darabig eljutni Sátoraljaújhelyre, hogy meg tudjam nézni.):

BORSOD-ABAÚJ-ZEMPLÉN MEGYEI LEVÉLTÁR

SÁTORALJAÚJHELYI FIÓKLEVÉLTÁRA

                            IV. 2011

Zemplén Vármegye Alispáni és Szolgabírói bíróságnak iratai

                                         1772-1848

51 csomó 2 kötet   6,69 ifm

Iratok a felperesek beturendjében
Fasc. 1.   Loc. 170.

                   16. Imre Zsuzsánna                              1835.
Esetleg érdekes lehet a   17. Imre János                                    1834. is (bár ilyen keresztnevurol nem tudok a családban).

Bármi segítséget, ötletet elore is köszönök.

Gáspár Hédi