[Csaladtortenet 2] "Névváltozás"

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2016. Okt. 17., H, 11:51:29 CEST

Én is belebotlottam egy, egy anya nevét érintő érdekes "változásba",
amelynek kibogozása sok órámat " rabolta " el.

Röviden összefoglalva :
- házasság 1797-ben  a menyasszony: Wagner Éva ,nata: nincs adat,származási
hely Vértesboglár
- született 3 gyermek az anya neve csak Éva
- az anya elhunyt 1807-ben, a halotti anyakönyvben csak  Wágner Évát
jegyeztek be
- harmadik gyermeke házasságánál az anya Eck Éva
- az apa 1807-ben újra nősült, de nem Eck Évát vett nőül / az apa nevét nem
lehet összekeverni,         mert a faluban ritka Miklós nevet viselte /.

Most töröm a fejem, hogy milyen nevű Évát rögzítsek az adatbázisomban,
Wágnert, vagy Ecket? Úgy vélem a Wágner nevet az előző férje után kapta, de
ezt bizonyítani nem tudom.

A Éva