[Csaladtortenet 2] névváltoztatás kérdés

Anikó mamu40 at gmail.com
2016. Okt. 17., H, 09:36:22 CEST

Üdv!

 Nálam is történt 2 családnál is ilyen. Az egyik ősanyám született 1793-ban
mint Jakab Anna,férjhez ment 1813-ban mint Jakab,született jó pár gyerek
1828-ig mint Jakab anya majd 1828-ban  mint anyja neve Akics született
gyermek. az utána levő gyermekek anyja neve megint Jakab ,de mint Akics
halt meg 1867-ben. Hogy mit össze kínlódtam vele mire rájöttem,hogy a két
személy egy és ugyan az! A testvéreinél bukkant fel a relictus ,onnan
kombináltam vissza. Lehet túl sok egyforma név volt a faluban vagy
valamelyik családtagnak nem volt jó híre és azért változtattak.Egy másik
ősöm Nagy néven született az 1795-ben és az 1818-ban már Mester Nagy volt a
második gyerek. Ez a jobbik eset,hogy feltüntették,mert az ember csak
küszködik a kereséssel.

Üdvözlettel :Punykóné Anikó