[Csaladtortenet 2] Budapesti kerületek

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2016. Okt. 20., Cs, 08:44:10 CEST

Kedves Márta,
1950 január 1 a fordulónap, ekkor csatolták Budapest addigi közigazgatási
területéhez az elővárosokat, onnan - tehát a kérdéses időpontban is már - 22
kerület volt.
A budai oldalon nagyjából Albertfalvától kezdődött az új rész dél felé,
északon Pesthidegkút és Békásmegyer jött hozzá. A pesti oldalon Újpesttől
kifelé minden új, délre nagyjából a Ferencváros-Kőbányán kívülre eső rész.

üdv
Czellecz Zoltán