[Csaladtortenet 2] Budapesti kerületek

Bíró Márta mobima1 at gmail.com
2016. Okt. 20., Cs, 09:05:32 CEST

Köszönöm mindenkinek a választ.
Eddig az I-VIII. kerületet átnéztem, és egyéb helyeken is nyomoztam cím
után, de semmi eredmény. Eszerint nincs más, folytatni kell az anyakönyvek
böngészését.
Hátha valakit érdekel. 1950-ben rengeteg halotti bejegyzés van, mivel ekkor
anyakönyvezték az 1944-45-ben, a háborúban elhunyt budapesti lakosokat. Aki
ilyen családtagokat keres, érdemes 1950-ben is megnézni. (Lehet van a
későbbi években is, de én azt nem néztem.
B.Márta