[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2016. Okt. 24., H, 00:49:14 CEST

Kedves Listaolvasók!

A mellékelt anyakönyvben az augusztus 4-iki bejegyzéshez kérek segítséget.
(Gyöngyös, 1689.)

Amit kiolvastam, hogy "baptizatus infans" utána jön a neve, és az apa neve
is, ezeket nem tudom kiolvasni majd "sua nobili Sara Sőtér",  a sua előtt
szerintem a felesége szó állt, azaz felesége nemes Sőtér Sára (az anya), és
utána a keresztszülők, compatr...nus  Laczkovicz et compatr. uxor eius
Juditha Soldos és utána még egy szó, amit nem tudok értelmezni.

Sajnos más kéz írta, mint a többi bejegyzést az oldalon, és az oldal szélei
hiányosak is helyenként.

Köszönöm!

Keppinger Boglárka