[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2016. Okt. 25., K, 06:14:57 CEST

Kedves Boglárka!

Leírom az én találgatásomat.  Szerintem több helyen használ a bejegyzo rövidíto jeleket.

........ baptizatus infans Martini Juhasz e(t)  u(xor) sua Nobili Sotér, cujus ........  dr Runnia

A Mensis Augusti után van még bejegyezve:  Á Ptn' Joan(n)e.

Szerintem az apa neve Juhász Márton, az anya Nemes Sotér Sára.  A dr Runnia lehet esetleg a bejegyzo, vagy utalhat rá esetleg a Ptn' Joanne.  Lehet, hogy a gyerek neve nincs megadva, esetleg János(?).