[Csaladtortenet 2] Megnyílt a mai napon a Kállay kiállítás a Nemzeti Portrétárban!

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2016. Okt. 27., Cs, 21:55:25 CEST

Kedves Péter és Listások !
(Nagykállói) Kállay István prof., az ELTE történelem segédtudományai
tanszékének vezetője adott írásbeli ajánlást 1986 és 1987-ben (vagy 1987 és
'88-ban ?) az Országos Levéltár anyakönyv filmmásolatai kutatásához
részemre (úgy tudom pár éve már elhunyt).  A következő évtől már efféle
külső engedélyre nem volt szükség.
Üdv.: Á.