[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítségkérés

Révi radoczy.eva at gmail.com
2016. Okt. 28., P, 07:16:52 CEST

Kedves Balázs!
Hat nincs tolongás a megfejtésben. En is már többször nekifutottam. Az biztos hogy 3szori kihirdetés után osszeadtak a part.  Jeannot Jan francia , egy tanú Högl vezeteknevű...egyelőre csak osszefuggestelenul szavakat tudok kiolvasni. melyik település? talán azt is ki tudnam silabizalni. A pàr Joannes Honti es Anna Galanina - itt is itt áll hogy "francin " . Előbbre jutottál?
Üdv RadoczyEva

Az iPhone-omról küldve