[Csaladtortenet 2] Albánia 2017 május

Melinda Fábiánné F. ffmelinda18 at gmail.com
2016. Okt. 28., P, 13:15:36 CEST

Kedves Listatársak!

Többen érdeklődtek, felteszem a listára is, volt ősszel albániai
utazásszervezés, de nem családfakutatói körökben, én sem vettem részt azon,
csak megszerveztem .

Jók voltak a visszajelzések, érdekes, olcsó, színvonalban Kárpátaljához és
Erdélyhez hasonlító ország, csak pálinka helyett konyakjuk van:))
Ha valakiket érdekel erről a lev.listáról,szívesen megszervezem,és ha
összeáll egy jó csapat, 15-20fő, 5-6 napra kb. 40-45 ezer HUF.-körüli
összegben lehet tervezni, akkor elmegyek én is a csoporttal.
Előleget nem kellene fizetni, csak a szándék legyen erős, mert buszt,
szállást, egyebeket kell foglalni, és rossz esetben lemondani. Szóval, csak
átgondolt, komoly szándékú jelentkezéseket  vennék figyelembe egy május
közepe körüli kirándulásra, még idei árakon.

Üdv:
Melinda