[Csaladtortenet 2] Albánia 2017 május

Melinda Fábiánné F. ffmelinda18 at gmail.com
2016. Okt. 29., Szo, 13:43:33 CEST

Kedves Listatársak!

Építő kritikákat mindig szívesen veszek, most is megszívleltem és módosítok
is.

Az alacsonyabb részvételi díj miatt valóban bele szoktam szaladni
ismeretlen szállások ajánlataiba, ezen most változtatnék, csak szállodákat
keresek, ami azt jelenti, hogy előfordulhat az útvonalunktól függően
egy-egy drágább választás.
Igyekszem minél hamarabb a km-eket is kiszámolni pontosan, aztán a
tervezett útvonalat is felteszem, javaslatokat és kritikákat szívesen
veszek és megköszönöm.

Üdv,
Melinda